woensdag 15 september 2010

Je-Zelf-Zijn-Week in Tsjechie!

Met Yoga, Je-Zelf-Zijn Meditaties en Meetings Gelukkig-Zijn, Ontspanning en Genieten van de prachtige natuur en cultuur in Tsjechië.

Programma:
8.00 uur Meditatie
9.00 uur Ontbijt
10.30 uur Yoga
12.00 - 18.00 uur Vrije tijd voor Jezelf.
18.00 uur Diner
20.00 uur Meeting “Gelukkig-Zijn”

Dag 3 of 5 is een rustdag, en ook een dag voor uitstapjes.

In een ontspannen sfeer houden we ons in de meetings “Gelukkig-Zijn”  bezig met  relaties, werk, financiën, en gezondheid. Ontspannen zijn, je goed voelen, gelukkig zijn is het fundament, zodat al jouw verlangens naar jou toe kunnen komen.  De avonden staan in het teken van hoe gelukkig zijn, hoe je goed voelen ook al is je situatie nu niet zoals jij het wilt.

Kosten: All inclusief  € 555,--
6 dagen logies + ontbijt,
5 x diner, koffie & thee tijdens programma,
Yoga, Je-Zelf-Zijn Meditaties,
meetings “Gelukkig-Zijn”. 

Data in overleg

Adres: Lesné 17
           407 56 Jiretín pod Jedlovou
           Tsjechië

Meer info:
http://www.namaskara.nl/
http://www.arrangement-in-tsjechie.com/
http://www.yogaindrenthe.nl/
“In mijn wezen is een bron van  vreugde.
Ik laat deze vreugde mijn hart, mijn lichaam, mijn gedachtewereld vullen.
Ik laat het de buitenwereld in stromen.
En het komt in overvloed naar mij terug.
De bron van  vreugde is oneindig.
Waar ik ook ben, wat ik ook doe, vreugde is altijd aanwezig.
Het is in mij en om mij heen.
Ik hoef het alleen maar in mijn leven toe te laten en het te laten stromen.
Vreugde be-leven is mijn grootste succes”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten